Πολιτική επιστροφών / ακυρώσεων
Πολιτική Επιστροφών / Υπαναχώρηση
To benecure.gr σας προσφέρει για αγορά μέσα από τις σελίδες του προϊόντα που έχουν επιλεγεί με βασικό κριτήριο την άριστη ποιότητά τους, την καλή σχέση τιμής-ποιότητας, την τυπικότητά τους (δηλαδή να εκφράζουν στο μέγιστο τα οργανοληπτικά και τυπικά ποιοτικά κριτήρια του κατασκευαστή και της περιοχής απ’ όπου προέρχονται) και φυσικά, όλα τα προϊόντα αποθηκεύονται στις κατάλληλες συνθήκες συντήρησης ώστε να τα παραλαμβάνετε άριστα συντηρημένα. Παραταύτα, μπορεί να υπάρξει περίπτωση να επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο για συγκεκριμένα προϊόντα,, και μόνο μέσα σε διάστημα 10 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.
Η διαδικασία είναι η ακόλουθη:
- Μας ενημερώνετε με e-mail στο customer.service@benecure.grαναγράφοντας τον αριθμό της παραγγελίας σας και το αίτημα σας.
Ελαττωματικό ή λάθος Προϊόν
Σε περίπτωση που παραλάβετε άλλο προϊόν από αυτό που έχετε παραγγείλει ή το προϊόν φέρει κάποιο ελάττωμα, θα αντικαταστήσουμε το προϊόν χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση το συντομότερο δυνατό.
Ακύρωση Παραγγελίας
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά ή με e-mail στο customer.service@benecure.gr.
Επιστροφή παραγγελίας
Επιστροφές πραγματοποιούνται σε όλα τα προϊόντα πλην των σκευασμάτων διατροφής. Για τα λοιπά είδη η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 10 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Με την παραλαβή της επιστροφής θα πραγματοποιείται ποιοτικός έλεγχος του προϊόντος ώστε να βεβαιωθούμε ότι παραμένει στην αρχική του κατάσταση και δεν έχει υποστεί φθορές. Σε περίπτωση φθοράς ή άνοιγμα προϊόντος η επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή.
Επιστροφή χρημάτων
Σε περίπτωση προπληρωμής, όλες οι επιστροφές χρημάτων γίνονται είτε με πίστωση του λογαριασμού του πελάτη, είτε με πίστωση της κάρτας του μέσω της οποίας έγινε η αρχική είσπραξη. Θα επιστρέφεται το ποσό αξίας των προϊόντων και όχι τα μεταφορικά εφόσον προκύπτουν. Η ολοκλήρωση της επιστροφής ενδέχεται να διαρκέσει από 2 έως 10 εργάσιμες ημέρες








