ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ BENECURE?

Η Benecure Medicals O.E., ιδρύθηκε το 2016. Δραστηριοποιείται στην εμπορία ιατροτεχνολογικών προϊόντων , όπως Οστομικά υλικά, προϊόντα θεραπείας τραυμάτων κατάκλισης/εγκαυμάτων, προϊόντα ειδικής διατροφής και υγειονομικού υλικού, με επιπλέον εξειδίκευση στα αναπνευστικά είδη.

ΠΟΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ?

Η εταιρεία διαθέτει ευρύ φάσμα προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων επιθεμάτων κατακλίσεων, συσκευών CPAP/BIPAP για υπνική άπνοια, συμπληρωμάτων διατροφής, προϊόντων ακράτειας και διαφόρων ιατροτεχνολογικών υλικών.

ΕΙΝΑΙ Η BENECURE ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΟΠΥΥ?

Ναι, η Benecure Medicals είναι συμβεβλημένη με τον ΕΟΠΥΥ και εξυπηρετεί στον τομέα των Αναπνευστικών – Ορθοπεδικών ειδών, υγειονομικού υλικού και σκευασμάτων διαιτητικών τροφίμων, διευκολύνοντας την εκτέλεση συνταγών και την αποζημίωση των ασφαλισμένων.

ΤΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΔΙΑΘΕΤΕΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ?

Η Benecure διαθέτει πιστοποίηση ΔΥ8/1348/04 η οποία βεβαιώνει ότι συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις της Υπουργικής Απόφασης ΔΥ8δ/Γ.ΠΓοικ./1348/2004 για τη διανομή ιατροτεχνολογικών προϊόντων.

ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ?

Η εταιρεία προσφέρει μεγάλη ποικιλία συμπληρωμάτων διατροφής και πλήρους σίτισης για ειδικές παθήσεις, όπως ανοσοδιατροφή και εντερική σίτιση, με δυνατότητα εκτέλεσης συνταγών ΕΟΠΥΥ.

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΣΤΟ ΗΛΕΚΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ BENECURE?

Η Benecure προσφέρει πληρωμές με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, τραπεζική κατάθεση, αντικαταβολή,καθώς και δυνατότητα πληρωμής κατά την παραλαβή από το φυσικό κατάστημα.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΠΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ?

Ναι, μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας απευθείας από το κατάστημα της εταιρείας στην οδό Πωγωνίου 1-3 & Πατρών 1Α, 12136 Περιστέρι, εντός του ωραρίου λειτουργίας (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 17:00).

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ?

Το κόστος αποστολής εξαρτάται από το βάρος της παραγγελίας και την περιοχή αποστολής. Η τελική χρέωση υπολογίζεται κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ?

Ναι, η Benecure διαθέτει πολιτική επιστροφής χρημάτων, την οποία μπορείτε να βρείτε αναλυτικά στην αντίστοιχη ενότητα του ηλεκτρονικού καταστήματος.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΟΥ?

Ναι, μπορείτε να επιλέξετε την έκδοση τιμολογίου κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Για έκδοση τιμολογίου απαιτείται η συμπλήρωση των απαραίτητων φορολογικών στοιχείων.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ?

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μέσω email στη διεύθυνση: customer.service@benecure.gr ή τηλεφωνικά στο 210 5774850, Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00 – 17:00.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις, μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα της Benecure Medicals: www.benecure.gr.